Aventura vieneză

Am ajuns la Viena cu putin timp inainte de miezul noptii. Dupa ce ne-am lasat bagajele am plecat sa exploram orasul. In taxi, scena amuzanta: vrem sa mergem in Museumsquartier, gasim ceva restaurante pe acolo? Taximetristul: sigur ca da. Noi: e vreunul deschis la ora asta? Taximetristul: probabil ca nu. Bineinteles ca intrebarea care a urmat a fost: si unde putem manca ceva? Taximetristul: McDonalds! Fancier than that? Burger King :). Fancier than that? Si uite asa am ajuns la unul dintre cele mai cool baruri din Viena – Freiraum.

Restarantul barului tocmai se inchisese de vreo 15 minute dar am baut un ceai absolut delicios. Si pentru ca meniul arata prea bine am revenit a doua zi si am savurat o pizza cu ruccola si prosciutto care imi facuse cu ochiul in seara precedenta si un strawberry mojito. Cel mai mult mi-a placut diversitatea bauturilor, mai toate cocktailurile aveau vreo 7-8 sortimente, iti puteai alege de la marca de alcool pana la cantitatea ingredientelor.

Ce am mai facut in Viena?

– Am vizitat Palatul Schonbrun

– Am mancat o inghetata delicioasa

No mix?

– Ne-am plimbat printr-un parc vienez

– Am dat o fuga pana la Viena Fashion Week

Mai multe despre VFW puteti citi pe blogul meu de moda – Time4Fashion.

– Am savurat cel mai special mic dejun ever 🙂

Duminica dimineata, ne plimbam si incercam sa gasim un loc dragut in care sa luam micul dejun. Asa am dat peste Cafe Landtmann. Am aflat mai tarziu ca e una dintre cele mai elegante cafenele vieneze. Numarandu-se printre cele mai populare localuri din oras a avut oaspeti deosebiti de-a lungul timpului: Sigmund Freud, Marlene Dietrich, Romy Schneider, Burt Lancaster, Hillary Clinton, Sir Paul Mc Cartney.

BZ elegant la micul dejun

– Am facut poze cu tot ce mi-a iesit in cale 🙂

Un magazin super dragut care era tot timpul inchis si de la care intentionam sa imi achizitionez tabloul cu briose 😦

Castana in forma de inimioara ♥

Oare care va fi urmatoarea aventura?

2 Responses to “Aventura vieneză”

  1. VFW ’11 « time 4 fashion Says:

    […] afla mai multe detalii despre aventura mea la Viena pe blogul meu […]

  2. ally_aria Says:

    frumos 🙂

Leave a Reply

